Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > FABIA 1,2 TSI

 o Navštíveno 5387x o
o 05.09.2011, 08:56 | Mika
Zdar chlapi, mám potřebu si pořídit nový auto. Zprvu jsem si chtěl pořídit něco ojetého do kila, ale zjistil jsem, že jsem posledně koupil na úvěr Passata. Ten se splácel 5 let a přeplatil se o sto procent. Minulý týden jsem koukal po účtech a určitě nejsou všechny a to auto mě stálo dalších 5o tisíc. Tak jsem si o víkendu pohrával s myšlenkou koupit nový auto, ale jaký. A teď do toho ta reklama, že za 1o let starou škodovku je sleva 40 až 60 tisíc. Chtěl bych koupit kombika, s 1,2 Tsi. Není tu náhodou někdo kdo už má nějaké zkušenosti stímto motorem ve Fabii? Ve světě motorů to pořád vychvaluji. Děkuji moc za radu. A jdu se informovat k prodejci. Zatím zdar.


o 05.09.2011, 10:25 | nome
jel sem s tim v polu 3Dv. a na male auto do mesta prijemnej motor, celkem pruznej, nijak ziznivej, dobre odstupnovana prevodovka ...

nekde sem ale zaslechl ze jsou udajne nejake problemy s retezem a snad na to bude nebo byla i svolavacka ale jedna pani povidalal ... takze nic vic nevim
o 05.09.2011, 10:34 | luda551
Tchyne ve ctvrtek poridila F2 Monte carlo, jede to moc pekne, kopce zvlada vpohode, turbo fouka kolem 1500ot/m.Jezdi kolem 5L.
Jinak auto nema nic najeto, takze taky nevim co se tam sere atp... Jinak uz to není 3valec ale 4 :)
o 05.09.2011, 11:02 | Big_Max
kamarád má krátkou fabii 1,2TSI a bez problémů co vím (ale má to chvilku) a celkově spotřebu říkal že realně se motá kolem 7-8litrů když to počítá, což je zhruba o litr víc než co ukazuje palubák ....
o 05.09.2011, 11:48 | Mika
Tak jsem si byl vyzkoušet Tsičko, na papíře to má stejný hodnoty jako moje starý Tdi. Bohužel se mi ta síla někde ztratila, ale možná je to jen dojem. Průměr tam byl 9 něco, ale je to předváděčka. No popřemýšlím, jaký jiný auto vyzkoušet. Jinak Fabka má si myslím dobrý podvozek. A na nájezd 15 až 20 tisíc ročně vystačí. Reálně to auto musí brát minimálně sedm a půl. Za méně to při mém stylu jízdy půjde horko těžko :-(.
o 05.09.2011, 11:50 | Luke_288
segra má, krátkou, motor na to auto podle mě akorát, podvozkově se mi docela líbí, takže doporučit můžu. ale ona to má jako přískok do města.
o 05.09.2011, 11:53 | nome
no osobne bych nez po kombikove fabce koukl po Ibize st je to stejne auto akorat o 100% hezčí :-)
o 05.09.2011, 12:06 | Mika
Ale to je už dost peněz, takže asi tak. Pak už bych přemýšlel i o KIA Ceed SW.
o 05.09.2011, 12:18 | Tuner#2 | Upraveno: 2011-09-05 12:20:01
Těch případů není moc, ale jsou jak potvrdil i Milan 136, který dělá ve značkovém servise:

[ Link ]

Podle mě ukáže teprve čas jestli to byl problém 1. sérií či to bude zlobit ve větší míře jako napínák u HTP, kde v první generaci je ten motor jeden velký průser. Teď už údajně ty silnější HTP nezlobí.
o 05.09.2011, 12:24 | nome
no pokud jsem se dival dobre tak ta fabka vychazi na cca 3 kila a za to sezenes ze saloonu jak ceeda tak i30 v kombajnu s minimalnim najezdem

Hyundai i30 CW 1.4 TRIKOLOR PLUS 80Kw cenikovka 297 890

o 05.09.2011, 12:25 | mrazik
Problemy jsou v cele evrope, hlavne Yeti,ale vsechno se mota kolem rozvodu. Aktualne je svolavacka, ale nejaka divna, protoze ne vsechny obeslali.
Nemam nic proti turbomotorum, ale jsou nutne do maleho mestskeho vozidla ?
o 05.09.2011, 13:26 | MATTESS
nome: Ibiza má novější podvozek.
o 05.09.2011, 18:06 | Borik2
jj, u TSi jsou problémy rozvody, dokáže to přeskočit ...co mám info, tak i VW se s tím trápí, je nějaká záludnost...
o 05.09.2011, 18:32 | hutchins
kolega si pořídil krátkou fabku 1.2 Tsi DSG a nemůže si jí vynachválit, ale je fakt že nákupka byla 430k. Na 17palců a 225 kolách to rozkýval lehce přes 210km/h gps což vůbec není špatné. Za mě to jede rozhodně líp než i30 nebo ceed s 1.4, ty korejské motory jedou až ve vysokých otáčkách a výrazně jim chybí krouťák
o 05.09.2011, 18:46 | LukeFab
1.2tsi 210km/h na 17" 225??? Cože?
o 05.09.2011, 18:58 | Lichka
No, přispěju troškou do mlýna. Toyota Auris - naši si jí teď koupili novou, lehce přes 300k za ní dali (stačí trošku zasmlouvat...) a spokojenost naprostá, 6q, materiály použité kvalitní, motor luxus (tuším 93 nebo 96KW ? teď bych kecal :D) a spotřeba - zatím se pohybuje kolem 5-6L
o 05.09.2011, 19:26 | Mika
Auris v kombiku ?
o 05.09.2011, 20:06 | Lubak
Super dát za slepičku 430 kolíků to by mě mohlo milovat. Za ty prachy bych si uměl asi představit podstaně zajímavější auto, ale kdo chce kam .....
o 05.09.2011, 20:10 | Lichka
Mika: Sorry, špatně přečtený topic...
o 05.09.2011, 20:20 | Jirka156
Tak teď já od zdroje. 1,2TSI, jakožto ostatní motory s řetězem, tedy vesměs všechny benziny mají problémy s rozvody. Největší asi 1,2TSI kvůli velkému zájmu lidí o takový ten český, nízkoobjemový motor. Dále a možná větší problém je s 1,8TSI, kterou paradoxně sháním pro sebe v Octě Combi. Co se reklamací na prodané kusy to je trochu větší průser. Ale je na to svolávačka krom kontroly polohy vaček, zapalovacích cívek atd. U 1,2TSI z počátku výroby průser turba, u kterých se sekala klapka, auto padalo do nouzáku,....... Pak nepravidelný chod motoru při startu studeného motoru, řeší se přeflashování ř.j.motoru, a pak ty rozvody. Nyní se bude nově řešit u 1,2TSI a 1,4TSI, že by se za příplatek dával PTC ohřev jako u dieselů, protože se díky velkému odvodu tepla z motoru hůře ohřívá a reklamace zákazníků zní, že strašně dlouho v zimě trvá než začne auto topit a když už, tak nedostatečně. Tak tak ve zkratce. Myslím, že do Fabky by byl nejlepší nějaký 1,4 16V příp. 1,6 16V, ale ty se už nedávaj. V Octě, když nechceš sportovat a máš na provoz, tak 1,6MPi. Něco je tajné, tak pro sebe :-)))
o 05.09.2011, 20:31 | Lubak
Jirko:
konečně někdo od zdroje kdo zná fakta.
S těma motorama suhlas.
o 05.09.2011, 20:39 | Tuner#2
Jirka156: V podstatě jsi potvrdil co víme na virtu viz. link.
o 05.09.2011, 20:49 | Mika
Docela mě děsíte, asi raději počkám. U dealera jsem zjistil, že ta akce se týká pouze základního modelu. Já bych chtěl lepší výbavu, metlu a tam se to prý nevztahuje. Teď ještě ty zprávy, že ten motor je šitovní. No snad mi můj letitý passat udělá ještě službu :-).
o 05.09.2011, 20:49 | Lichka
Hmmm, mazané.. kolik věcí se posere než se to povede..
o 05.09.2011, 20:50 | HIGHTOWER
motor je v pohodě, na takové auto to stačí, dá se jezdit kolem 5, když jezdíš s rozumem, dobrý podvozek, no, nevím ti, mě přijde dost trvdej a na nerovné silnici docela děs, co jsem s tím párkrát jel, tak asi kvůli tomu bych to nechtěl.
o 05.09.2011, 20:56 | Schejby | Upraveno: 2011-09-05 20:57:47
vzadu to je pro 3 málo místa. Jinak jako auto v Pohodě.. Jede to slušně.. I když mě se Dvojková nelíbí...
o 05.09.2011, 20:58 | cupra.165
To je docela prusvih jak Brno :-O Divne,ze se o tom nikde zretelneji nemluvi :-/ Napr. u toyoty je to vzdy poprask,hned to vsichni vi a propira se to po celem svete,tady? Tady ani za humnama...pak chudak clovek,kdyz koupi po nekom ojetinu a puvodni majitel kaslal na svolavacku.
o 05.09.2011, 21:09 | Mika
2 cupra, jen okrajově proč se říká průšvih jak Brno. Já jen, že mám od Brna přítelkyni a ty nic nevědí :-), nebude to stejný jako s tím motorem ? :-)
o 05.09.2011, 21:15 | Jirka156
A myslíte, že je to u jiných automobilek jinak? Kdybych nedělal na kvalitě, tak o tom tady nemluvím. Ani VW a další, co si hrají na super kvalitu na tom nejsou lépe. A to nemluvím o všem. Třeba dneska průser dodavatele motorů 3,6FSI atpod. Všechno zase nemůžu pustit, bůh ví kdo to tu čte..... :-)
o 05.09.2011, 21:18 | Lichka
cupra.165: Tak nějak :-))
o 05.09.2011, 21:21 | cupra.165
Dodavatel je motorarna od vw group,ne? Nebo ze by treba alfa romeo? Ale muzu Vas uklidnit,ani u subaru to neni lepsi. Vrtani dodatecne do prevodovky ohledne mazani,spojky,problemove pisty v motory,koroze vyfukoveho potrubi,setrvaky,praskliny svetel atd.
o 05.09.2011, 21:26 | Tuner#2
No aktuálně řeším 1,8 16V v C-Maxu a to je taky špek. U nikoho to není jiné, ceny se tlačí dolů, tím se tlačí dolů výrobní náklady, nic se nedělá na sklad, dodavatelů je pak případně víc s různou kvalitou a tolerancema a už to jede...

Na druhou stranu je pravda, že když se převrátilo kdysi Áčko, tak to bylo všude a udělali změnu podvozku, do všech ESP aby se to už nestalo... Tady když se myslím Roomsteru utrhla baterka při nárazu, tak se to tutlalo a vyšumělo to :-/
o 05.09.2011, 21:27 | Luke_288
Jirka: super, díky za tvůj poslední post, jinak by si tu mnozí mysleli, že tyhle průsery má zas jen a pouze okřídlená slepice, co stojí za zlámanou grešli viz Lubak...
btw by mě zajímal zas ten přímej konkurent co nemá vůbec žádný potíže
o 05.09.2011, 21:43 | Lichka
Jinak já netvrdím že ostatní značky nemají problémy.. Možná mi jen připadá, že okřídlená slépka jich má jaksi moc..
Joo, třebas u Toyoty si pamatuju tuším na Celicu ? Ta měla problém (motor 1.8 VvTi) něco s blokem...
o 05.09.2011, 21:59 | Jirka156
Ne ne. Motor 3,6FSI je koncern VW. S Alfou nemáme nic společnýho. A to jsem Alfu měl, tak bych řekl, že 6-ti válce ještě docela šly. To však byly 3,2V6 s válcema do V v 147 156-kách. Kdežto novodobé 3,2V6 jsou úplně jiné motory s bloky motoru od australského Holden a hlavně už ne do V. My máme v Superbu taky VR6. Má jedinečný zvuk jako každý 6-ti vál oproti 4-válu. Jinak některé motory si děláme sami v MB, některé nám jdou z Německa, Maďarska a Polska. Takže globalizace funguje. Co se kvality týče, je vše nejen o penězích, ale i o časech, jaké jsou kladeny na výrobu. A to jak celých aut, tak komponentů. Je to mazec pro dodavatele nám dodávat díly, zvláště, když jde o díly, které jsou koncernové. Už jedeme i soboty a furt jsme ve skluzu s výrobou vozů. A pak, že je krize :-))).
o 06.09.2011, 10:23 | nome
to jirka 156: no a jakej koncernovej benzin bys teda doporucil co se tyka spolehlivosti ? (od 100KW vejs)
o 06.09.2011, 13:31 | clown
ona Skodovka dela obsilky na servis ??? Ve firme 12 oktavek a furt mlci :o)) ja myslim, ze na lidi sere furt stejne, jak za komancu ..
U maminyho posranyho pola, je kazdou chvili svolovacka ..:o)
o 06.09.2011, 19:06 | Jirka156
No ono jsou průsery a průsery co se svolávání týče. Např. k překontrolování utažení nápravy nebo kontrolu brzd.kotoučů tě obešlou s jistotou, pokud jseš první majitel a auto je servisováno u autorizáku. A pak jsou takové, jako jsem dneska četl právě k rozvodům 1,2TSI a tam se to provede vrámci pravidelné roční servisní prohlídky. V případě, že se jedná o postižený vůz a má problém s nepravidelností chodu motoru, tedy vadné časování, mění se dle servisní akce rozvodový řetěz, napínací kladka a rozvodová skříň. To samé platí o flashování motorovky. Když jsem měl ZafiruB jako druhý majitel a první v ČR, zjistil jsem na netu, že je na nějakou řadu Zafir svolávačka. V Olfinu mi sdělili, že dle VIN se týká i mého auta a ať přijedu. Bezplatně mi to opravili. Doporučit benzin nad 100kW? Nevím. Asi 2,0TFSI. Ale zase zapalovací cívky. Na kontrolu cívek je vypsaná serviska na motory počínaje 1,8T 110kW, 132kW, 2,0FSI, 1,8TFSI, 2,0TFSI. Záleží na čísle dílu cívky. V případě postižených vadných by je měl servis vyměnit. No a klasicky řetěz. O úplně bezproblémovém motoru nevím. Každý je problémový, když jseš u zdroje :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.461 sekund.